U bavoráků tak trochu přebírají „klamné“ označení z automobilové sekce. Úspěšná řada F650, která se prodávala především v Německu téměř jako rohlíky, si ponechala svůj název, přestože jde o úplně jiný stroj s naprosto odlišnou konstrukcí a místo jednobuchu jde o dvouválec o obsahu 800 ccm.
Klasický německý design se tu nezapře a ani není proč to skrývat, vždyť má spoustu příznivců. Stroj je decentně odlišný od vyššího bráchy F800GS. Tvary kapot jsou uhlazenější a postrádají velké průduchy, navíc je velký rozdíl v pružících komponentech, ve velikosti předního kola a absencí drátěných výpletů. To by bylo v rychlém souhrnu vše, co na první pohled postřehnete. ...
Po nekonečných 3000 km jsme za 37 hod dorazili do přístavu. Jedeme dodávkou s vlekem na kterém vezeme motorky. V přístavu jsme ve 4 hodiny ráno. Jízdenky na trajekt, který jede denně od 7 do 21. každou hodinu, jsou ke koupi na každém rohu. Cena za jednu motorku a osobu dělá 40 ...
Nad rovinou bez konce v barvě šedozelené stepní trávy se tetelí rozpálený vzduch. Jeho poryvy odnášejí žlutooranžový prach pisty bokem od zadních kol motocyklů a kutálejí stranou kotouče uschlých bodláků. Naše pohledy míří dolů Kalmyckou stepí tam, kde čeká Kaspik, Dagestán, Kavkaz a Čečensko. ...
Vyrážíme s Hynkem z Olomouce v 8 ráno. Loučení s desetiměsíčním Hugem nakonec není takové drama. Babička se tvářila statečně a tak bude snad vše OK. Moje obavy z motorky a hlavně jízdy po dálnici rychlostí vyšší než 100 km/h se rozplynuly o 20 km jízdy na Brno. Na naší zánovní KTM ...
Už loni nás náš bulharský kamarád motorkář Pavko zval na motosraz do bulharské Staré Zagory. Loni to nějak nevyšlo, ale letos, když byl Pavko na návštěvě u nás, tak jsem se rozhodnul a slíbil mu, že se tam s kámoši zase podíváme. Byli jsme tam naposledy v roce 2005, a tenkrát to bylo ...